28 Kasım 2008 Cuma

Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması

Evet r10.net moderatorlerinden DEKAN nickli arkadaşın başlattığı bu yarışma 27 Kasım 2008 tarihinden itibaren start verilmiş durumda. Aslına bakarsaniz bu yarışmaya ne kadar vakit ayirabilirim bilmiyorum ama, ilk kez böyle bir deneyim yaşayacak olmamdan dolayi katılayım dedim :) Ne yazikki diğer arkadaşlardan biraz daha geç başladım ama herkez olabildiğince hünerlerini sergileyecektir :) Tabii, katılan arkadaşlara başarılar (iyi bir geyiktir :p) Ayrica bana bu yarışmanın fayda katacağı bir diğer hususta "lida" hakkında bilgi sahibi olacak olmam. Biraz bu konuyu eşeledikten sonra nasıl olsa bloguma dökerim :) yani hem ben hemde siz faydalanmış olursunuz. Şimdilik ilk makale bu kadar. sonrasında görüşmek dileğiyle ;)

Hiç yorum yok: